"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





23 March, 2010

MELLOW

Seperti mana apa yg aku tulis kat FB... "i have had enough of answering'"that"question, for those who's asking, just remember, answering the question is not easy as asking it.... btwn...i'm too tired keep answering the same question... apa korg dah tak der soklan lain...
wat aku tak derr mood je nak wat keje... ~walaupon aku mmg tak der mood pon :P

terus wat hariku diselubungi bab jiwa2 ni... ni yg maleh ni... kang tak pepasal ada mutiara jernih yg akan keluar... ~dah kuar pon...huhuhu...can't hold it anymore...dah cukup la aku bazirkan air mata suci ni dolu2.... nasib baik kat ofis ada cd zikr...kasi hati kuat balik... Allah sygkan aku... Allah sygkan aku....

kene plak skrang ni musim ptg je ujan... macam hati aku yg tgh hujan lebat la ni.. hehehe.... nasib baik tak nampak apa ada kat hati aku ni... kalo la transparent mau je org terkejut tgk byk sgt plaster kat hati aku ni... mau tak nya... sana plaster sini plaster... bila la agaknya plaster ni nak bole tanggal... kalo tanggal kang berdarah balik.. tamau.. tamau...hehehe

aiseh dah nak dekat kul 12.. it's time to go to bed... dah puas layan jiwa2 ni... tetiba teringat cite ADNAN SEMPIT.... aku mmg mat rempit tapi dalam hati ada TAMAN...!! hahaha.... tak bole tahan ayat dia...& pepatah melayu yg di-inggeriskan... i don't want banana to fruit two times.... mmg layan gelak ngan adik aku....menceriakan hari2 mendung -menurut ramalan kaji cuaca... hahaha... ok daaa...

majulah sukan utk negara.... hahaha

No comments:

Post a Comment