"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





08 May, 2010

My Snazzy Watch!!!!

Date: 08052010
Inilah hadiah paling mahal penah kubeli utk diri sendiri (selain dr laptop la.. hehehe) entah kenapa teringin sgt nak beli jam tangan... jam tgn yg ada pon dah calar balar huhuhu ni gara2 jam tu lah lenjan kemana pon.. masuk hutan pon jam tu jugak la.. huhuhu... sebab ada duit lebih sket.. g la usha2 kat city chain.... so, ternampak la satu jam ni.. brand ALBA... cun cun... ada date... tu yg penting... RMxxx.... ok lah tu tapi tak beli lagi.. g usha kedai lain dulu... tapi sebab dah bekenan tu tak leh nak wat apa.. hahahha so masuk dalam kedai.. tadi usha kat luar je.. hehe....try kat tgn... ok ok... tapi tetiba si amoi ni kata ada lagi bagus.. brand TITUS... hmmm... terdiam aku jap.. biar betoi amoi ni nak aku beli jam brand tu... aku tgk tadi sume mahal... jgn la dia bg yg beribu punya harga... huhuhu

nilah jam aku dah terbeli dek termakan kata2 amoi kat kedai jam tu... hmm... mmg cun... tapi harga pon "cun" gak la.. huhuhu overbudget..wakakak.. padan muka... tapi entah kenapa suka tgk.. lain dr yg lain..unik... kaler pon unik.. hehehe pandai tul amoi tu pujuk aku... macam2 la dia cakap... jam ni bagus.. tahan calar la... bole pakai pegi dinner la...kaler sesuai dgn kulit aku la.. (mentanglah kulit aku gelap... ciitt..)


dan akhirnya... kubeli sudah.... tapi puas hati oklah.... nak tau harga g la tgk kat kedai jam ok.. bukan kedai makan yeerr.... layannn.....

No comments:

Post a Comment