"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





10 August, 2010

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Salam sahabat semua... Alhamdulillah... kita semua bakal berjumpa lagi dengan Ramadhan yang mulia.... Alhamdulillah Ya Allah.. atas ke izinan Mu aku bertemu lagi dengan bulan yg penuh barokah ini.... Moga Ramadhan kali ni membawa penghijrahan dalam diriku ini.... Amiinn....



Oklah sempena nak berpuasa esok ni... aku upload kat semua yg baca blog ni doa berpuasa... jgn lupa baca n niat puasa malam ni tau.... jgn lupa berterawih juga.... aku biasalah mana penah cukup solat terawih ni... (masalah perempuan.. hehe) mana yg tak uzur tu... sama2 lah kita berterawih ye..... dtg setahun sekali je... tahun depan tak tau bertemu lagi atau tak....



“Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah
Taala.”


No comments:

Post a Comment