"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





10 November, 2010

Carl's Jr Punya Cerita




kisah ni terjadi pada hari isnin baru2 ni hhhehe...pasal dah tak tau nak makan kat mana so pilihan jatuh kepada Carl's Jr.
lepas belek papan menu kat atas kaunter tu.. kitorg pon order la... aku seperti biasa main belasah order berdasarkan gambar je.... menu hari tü "Famous Star with Cheese"

sampai je order.. biasalah.. baca doa makan dulukan... pastu baru makan hehehe... tapi sebelum tu.. letak sos dulu... habis letak sos.. makan la...

"ek eh... apsal lain burger ni..."cakap dalam hati je la... dok sembang lagi...

yg best tu... hero tu siap buka burger nak letak sos pon tak perasan... isk isk isk....

dekat nak separuh jugak la.. aku makan... korang tau aku tercari2 apa??? aku dok cari daging burger... tak rasa2 pon dr tadi.. burger dah makan nak dekat separuh... yeela.. dr tadi asyik rasa salad je... apa ke hal...
aku pon tanya la adik keje kat situ dgn panggilan sopan hehehe (mana tak nye.... malu nak tanya..kang salah tanya aku gak yg malu hehehe...)

"dik... burger ni mmg tak de daging ke??"dgn muka innocent giler...
"hah?? tak de daging ke kak??"sambil dia belek2 burger yg aku dah makan hampir separuh..

"mana ada burger tak der daging kak..."sambung adik tu.. hehe lawak plak ayat dia...

"ye la kak ... sory la ek... nanti saya wat lain... tunggu jap ek kak..."sambil blah bwk dengan tray sekali...

aku masa tu rasa nak pecah perut dok gelak... ye la... ingatkan mmg tak de daging...main order je kan... bukan biasa makan benda2 camni melainkan Mc D je... :D
yg best nye... kami dapat burger baru berserta fries sekali... sampai tak habis nak makan... hehehe begitu lah kisah lunch di Carl's Jr... gara2 tak tau apa yg di order.. ni lah jadinya...
apa2 pun jgn malu nak bertanya yerr... daaa...

s

No comments:

Post a Comment