"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





07 March, 2011

Lu Pikirlah Sendiri

Manusia ni di lahirkan di ciptakan dgn macam2 rupa, perangai & kehidupan... TAPI yg pasti manusia takkan terlepas dr buat SALAH...!!!!

Pada yg penah buat SALAH.... betulkan yg tersalah agar tak mengulanginya lagi.... itu yg TERBAIK.....!!!

Tapi yg peliknya kita ni.... suka sgt cr kesalahan org.... pastu ungkit2 kesalahan org tu.... dah org tu mmg salah.... dah tentu nya salah.... kita yg rasa kita ni BETUL... BETUL sgt ke kita ni????

silap2 kita ni tak sedar yg kita pon ada wat kesilapan..... setiap yg berlaku tu pasti ada sebab musababnya kan....

kita buat blog ni bukan nak cr musuh.... if u dun like the way i wrote... dun like me as well... juz stay away... kan sonang... dun waste ur time to read my blog n follow my life....

btw....just because u know my name..doesn't mean you know everything about me

so, LU PIKIRLAH SENDIRI....

No comments:

Post a Comment