"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





09 March, 2011

Thailand Punya Cerita


Hello my fren... kali ni aku berikan sedikit info pd yg ingin melawat ke Thailand lebih2 lagi area Hat Yai & Songkla..... Bakal menyusul cerita waktu aku & the gang menerjah Thailand pada tahun lepas.... hehe lambat tul nak up cerita ni.... ye la... tak byk info... so, rasa malas nak letak dalam blog.... lepas anda baca tentu anda kat luar tu ada la sedikit info kan.... so aku letak pic je.. tak yah nak cerita pepanjang...(tu la alasannya..hehehe).... happy reading guys....!!!

No comments:

Post a Comment