"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





07 May, 2011

Balik Kg Punya Cerita

Ni entri sesaja... cerita aku dan adik aku waktu balik kg haritu... hehehe.... kebetulan waktu kami balik ada fun fair... so, apalagi kitorg pon layan funfair la....tapi sekrang ni dah mahal la game kat fun fair tu... sekali main kene 2token.... dah la satu token tu RM2... maknenye satu game tu korg kene charge RM4... perrgghhh mahal sioottt... sian mak ayah yg bwk anak kat funfair ni... agaknya berapa la habis duit..... huhuhu nak menang tu 1/10000 la kan... hahaha



ni aku tgh dok usha nak main... hehehe macam budak2 je kan... (ada harapan menang x??)

haunted house hahaha... sure aku tak masuk....

satu pon aku dapat.... huhu tipu punya game.... tak adilll tak adill...!!!!

adik aku yg sebok nak main bumper car.... suka sgt nak langgar org.... macam ni punya game pon org suka...
amik feel la kononya....cari sasaran yg nak langgar... hahahaha
layan view malam dekat area jam tinggi sambil makan burger..... layan beb.....


Esoknya pulak g picnik di Teluk Batik....


view masa dalam perjalanan ke Teluk Batik.... Sawah padi......

huhu ramainya org....
antara sukan yg ada kat Teluk Batik ni... (tak tau la apa dia.. hehe)eeeeee.... ulaarrr!!!!!si kecik Aniq yg asyik sgt belek beg aku hehehe... apa la yg dia nak cari tu...



No comments:

Post a Comment