"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





04 July, 2011

Long Service Award




TAHNIAH TAHNIAH....(sila ucap pada diri sendiri....) ANDA telah berjaya bekerja dgn penuh dedi doresnya...oppss.... dedikasinya.... Tak de cerita nak cerita cuma nak cerita nak bgtau aku dah keje 5 tahun... fuhhh.... macam tak caya tu beb... lama tu.... tapi apsal aku rasa macam tak cukup ilmu je.... hahaha.... serius... mmg cepat tul masa berdetik.... aku dok macam ni la jugak...tinggi dah tak mau tinggi ..... :p

Sempena aku celebrate 5 years "anniversary" aku dapat la token dr company... bukan token macam kat funfair tu... tapi ni token baik punya.... CA$$$H .... Alhamdulillah... syukurrr....

ni kes takde outdoor activity.... so layan je la.... agak2 macam nak biul pon ada gak.... apa taknya... rutin aku la ni... RUMAH OPIS RUMAH OPIS RUMAH OPIS..... apa punya bosan daaaa.... tgk meja kat opis tu naik serabut otak.... mana satu yg nak wat pon aku tak tau.... kene plak BOS-BOS yg ada asyik nak suruh wat keje diorg.... (ish ish.... jgn merungut isma....) serius i need a break... jom kita bercuti....lalalala.....

sebelum tutup bicara ni... keje kasi 100% tau.... baru lah korang tak tensen... sila ikut seperti di bawah..... sure korg HAPPY SOKMO dok opis.... enjoyyy.... daaaa....
p/s: apakah TANDA2 yg korg ambik bila korg dah tahap TEPU kat opis tu?????

No comments:

Post a Comment