"Take nothing but memories. Leave nothing but footprints. Kill nothing but time."





12 June, 2014

Pulau Mabul - Part 2

Sambungan untuk hari ke dua di Pulau Mabul

- Selamat pagi semua......
- Orang Bajau
- Cuba teka apa tu?? kat depan chalet pon leh nampak dah dia berenang-renang
- akak posing pakai spek mata hitam...hahaha
 Ok jom snorkeling!!!!

- are you ready???
- K A M I
- bilalah aku nak jadi diver pulak....??? persoalan..
- Hi you.... sorang je ke????
- Nak I temankan tak???
- Encik Gamat
- Subhanallah....You must see it with your own eyes....!!!
- Beautiful corals and colourful fishie...
- B E A U T I F U L
- Polkadot fishie... hihi
- Encik sotong selfie
- seronok!!!

Overall memang puas hati snorkeling dekat Mabul ni... paling aku suka masa dekat Kapalai. memang aku suggestkan kat korang amik la pakej pergi Kapalai... Tak rugi beb. Memang cantik coral dekat situ... Cuma time kami pergi tu ombak agak besar.. penat snorkeling tapi paling penat orang yang tarik kami masa snorkeling... sian kat Tajul... dah la kurus kene tarik kami yg comel-comel pulak... habis nyawa dia... E N J O Y !!!!
 

No comments:

Post a Comment